• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Frågor om Goodcash

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Ni som har lån där, vad hade ni för kreditbetyg och hur mycket blev ni beviljade? Och hur blev ni beviljad? Menar om det blev manuell prövning eller om det gick igenom direkt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
186
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
Jag hade 14 förfrågningar och 8 anmärkningar och blev beviljad det belopp jag sökte dvs 30000 kr i april i år. Inkomst 420 tkr . Alla anmärkningar var dock äldre försvinner i år utom en i jan. Jag har för mig att det blev manuell prövning. Tror de kollar KF.
 

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Jag hade 14 förfrågningar och 8 anmärkningar och blev beviljad det belopp jag sökte dvs 30000 kr i april i år. Inkomst 420 tkr . Alla anmärkningar var dock äldre försvinner i år utom en i jan. Jag har för mig att det blev manuell prövning. Tror de kollar KF.

Vet du vad du hade för kreditbetyg?
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
186
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
Inte säkert för framgick inte på UC3 men efter hade jag 16,1 ser jag på en annan UC så där omkring troligen
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
186
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
På mig tog de en UC 3 står det på kopian jag har i Kivra lådan men säkrast är väl att maila och fråga väldigt trevliga. Ansökte om en Betalningsfri månad snabbt svar
 

Virre

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
30 Augusti 2017
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
UC 3 är en full koll ser jag nu. Kollade på min senaste från UC.
UC 8 är inte synliga för andra banker. Men då tar Goodcash en full UC. Ska mejla och höra också. Tack!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp